Emaitzak: 19

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Gizarte eta kultura zerbitzuak (17)
El juego simbólico surge en los niños a partir del pre-ejercicio, emulando una serie de papeles del tipo «como si fuera...». Jolas sinbolikoa aurreariketatik sortzen da haurrengan “ni halako nintzela” motako rol batzuk imitatzetik.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Para Freud el juego simbólico permite un proceso análogo de realización de deseos insatisfechos y en último término proporciona una oportunidad de expresión de la sexualidad infantil semejante a la que el sueño brinda al adulto. Freuden ustez, jolas sinbolikoak ase gabeko desioak betetzearen antzeko prozesua ahalbidetzen du eta, azken batean, haur-sexualitatea adierazteko aukera ematen du, ametsak helduari eskaintzen dion bezalakoa.

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«Os encontráis en una clase con 17 niños de 2 años y habéis decidido montar una serie de rincones para facilitar el juego simbólico. “2 urteko 17 haur dituzue, eta txoko batzuk muntatzea erabaki duzue, jolas sinbolikoa bultzatzeko.

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Rincón de juego simbólico: Jolas sinbolikoaren txokoa:

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Como se puede observar, se pueden realizar muchos rincones de juego simbólico, y será el educador quien decida cuáles son los más convenientes en cada momento, en función del centro de interés que se esté trabajando y de la intencionalidad que se busque. Ikus daitekeenez,jolas sinbolikoaren txoko asko egin daitezke, eta hezitzaileak erabakiko du une bakoitzean zein diren egokienak, lantzen ari den interesgunearen arabera eta asmoaren arabera.

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Finalmente recordar que el juego simbólico (de fantasía y simulación) está relacionado con el uso alternativo de objetos. Azkenik, gogoan izan jolas sinbolikoa (fantasiazkoa eta simulaziozkoa) objektuen erabilera alternatiboarekin lotuta dagoela.

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Además, numerosos estudios corroboran que durante el juego simbólico tiene un gran incremento el desarrollo del lenguaje, tanto a nivel de comprensión como en el de producción, sobre todo con respecto a un considerable aumento del número de palabras y de conceptos. Gainera, ikerketa askok berretsi dutenez, jolas sinbolikoan mintzairak garapen handia izaten du, bai ulermenean, bai produkzioan; batez ere, hitz eta kontzeptu kopuruaren aldetik.

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La clase se organiza en diferentes espacios de juego: el rincón de la construcción, de los juegos simbólicos (casitas, tiendas, granjas, etc.), de los disfraces, de plástica, de agua, etc. Ikasgela zenbait jolas-esparrutan antolatzen da, esaterako, eraikuntza-txokoa, jolas sinbolikoen txokoa (etxeak, dendak, granjak…), mozorroen txokoa, plastika-txokoa eta uraren txokoa.

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El juego de representación (simbólico) le divierte y ayuda a inte riorizar las acciones cotidianas de la realidad. Antzezpenaren jolasarekin (sinbolikoa) dibertitu egiten da, eta errealitateko eguneroko ekintzak barneratzen laguntzen dio.

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juego de ejercicios «E», juego simbólico «S», juego de armar (de construcción) «A», y juego de reglas «R». “E” ariketa-jolasa, “S” jolas sinbolikoa, “A” ahokatzeko jolasa (eraikuntzakoa) eta “R” arauzko jolasa.

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